GEOMATECH Hírlevelünk segítségével negyedévente értesülhet a projektet érintő aktuális híreinkről, pedagógiai és módszertani újdonságokról és a következő hónap szakmai rendezvényeiről. A hírlevélről bármikor leiratkozhat a kiküldött levelek alján lévő hírlevél lemondása linkre kattintva.
Tisztelt Kolléga!
Nagy örömömre szolgál, hogy köszönthetem Önt a GEOMATECH Projekt szakmai hírlevelének projektzáró száma alkalmából!
A szeptember mindig mozgalmas időszak a közoktatásban dolgozó szakemberek számára. Így van ez a GEOMATECH projektben dolgozókkal is. A hónap végén lezárjuk projektünket és örömmel jelenthetem, hogy vállalásainkat teljesítettük, tananyagegységeinkkel elkészültünk. Az interaktív tananyagegységek valamennyi érdeklődő számára ingyenesen hozzáférhetőek és letölthetőek a tananyag.geomatech.hu portálról.
Augusztusban befejeződtek az akkreditált pedagógusképzéseink, 11 hónap alatt több mint 2400 pedagógussal ismertettük meg a GEOMATECH módszertant. Mindeközben eredményt hirdettünk újszerű tanulmányi versenyeinkben, ahova a gyerekek nagyon sok kreatív megoldást küldtek be.
Szeptember elején bemutatkoztunk a világ egyik legnagyobb oktatáskutatással foglalkozó konferenciáján, az ECER konferencián. Az eseményen a sajtó számos képviselője megjelent, majd adott hírt projektünk újdonságairól.
A projekt lezárultával a GEOMATECH „élete" nem ér véget. A jelentős itthoni és külföldi érdeklődő mellett bízunk abban, hogy az elindult fejlesztések a jövőben tovább folytatódhatnak.
A tartalomból:
Több mint 2400 pedagógus kezében az új oktatási módszertan! – A GEOMATECH projekt indulásakor egyik kitűzött célunk az volt, hogy 2015. szeptember végéig 2400 pedagógussal ismertessük meg a GEOMATECH módszertant. Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük, hogy az akkreditált pedagógus képzéseink sikeresen lezajlódtak, 11 hónap alatt több mint 2400 pedagógus tett sikeres vizsgát és vett át GEOMATECH tanúsítványt.
Lezárultak GEOMATECH versenyek – A GEOMATECH projekt új típusú tanulmányi versenye 2015-ben is népszerű volt a hazai iskolákban. A tavalyi sikerek után az év elején új fordulót hirdetettek a szervezők, így a két forduló alatt összesen 303 csapat regisztrált és 616 gyerek vett részt összesen a versenyekben.
Hogyan oktassunk úgy természettudományos tárgyakat, hogy a diákok élvezzék a tanulást? – avagy a GEOMATECH módszer – Beszélgettünk dr. Papp Katalinnal, a Szegedi Tudományegyetem címzetes egyetemi tanárával arról, hogy milyen szerepe lehet a GEOMATECH módszernek abban, hogy a diákok attitűdje pozitív irányba változzon a természettudományos tantárgyak tanulásában.